I am a dreamer about you, I am a dreamer about myself, Although it is a nightmare for me to dream about you and myself

Tuesday, August 29, 2006

Komunikasi yang bersepah dan amat tragis

benggong benggong jerit sorang sorang
sampai anak tekak berdarah, tapi itu la realiti kehidupan saorang manusia
kalau tak angin manakan pokok bergoyang kan?
jerit dan memekak siang malam pagi suboh tak langsung rasa haus
hmm rasa rasanya ini bukan lagi manusia tapi... entahlah
nak cakap takut laen lak jadi, susah laks tapi camne skali pun kene gak la tahan 
suare suare tuh suare yang kenkadang membuatkan aku cuak...
haih arini gua tulis blog gune base pasar mixed2 lagik, gler ar lame xbuwat

ala suare tuh ada lagi la, suare tuh makin kuat lak cesh...
kalu camni kene la gua shut down pc pastu sweet dream ar jawab nyer,
ingat nak layan movie jap citer ocean 11 & 12 tapi tengok ar camner; kalu situasi
da okay layan ar
adakah aku nih saorang outsider kat luar umah mahupun bila kengkawan 
aku tengok aku? 
tah ler outsider pun outsider la janji aku bleh wat ape yang aku nak kan...
tak gunenyer kalu life nih asyik dok tengok orang jer diri sendiri pon tak tertengok,
so reramai la kite tengok diri sendiri camner, kalu ok tuh oret la but if not,
you probably one of that voices that i heard...

p/s: diary of the serial me... of all our love & hate, gambatte kudasai everybody!!!

No comments: