I am a dreamer about you, I am a dreamer about myself, Although it is a nightmare for me to dream about you and myself

Wednesday, March 14, 2007

Alive Or Just Breathing?

sudah lama aku meninggalkan blog aku nih.. tanpa dibaca, tanpa diusik, tanpa dihayati. aku sendiri pun tak pasti, tapi apa yang boleh aku katakan ialah aku kembali kerana perkataan adalah kehidupan yang pasti! bebaru ni aku ada a lots of problem yang aku rasa sedih, putus asa, and many more negative impact on it... aku kesian kat family walaupun pada kawan2 aku mereka nampak aku ok, but aku try nak hide hanya kat blog ni je aku try tulis apa yang boleh aku rasakan... tekanan demi tekanan aku kene and ofcourse my famiy too.

aku harap Allah akan memberi kekuatan kepada kami semua utk carry on our life ni... dan menginsafkan mereka2 yang tidak tahu bertaubat demi memuaskan nafsu hasad dengki mereka terhadap kami.. aku sendiri pun binggung kat atas dunia ni macam2 hal yang diluar pemikiran manusia mampu dilakukan.. takper aku redha dan aku tawakal kepadaMu.. hanya dengan menulis perkataan aku ni kat blog akan meredakan sedikit masalah yg aku simpan selama ini yg aku rasa berat untuk dikatakan...

p/s: think the way it should...

No comments: