I am a dreamer about you, I am a dreamer about myself, Although it is a nightmare for me to dream about you and myself

Friday, November 02, 2007

Genap 1 tahun untuk aku

5 minit lagi menunjukan aku sudah mengenapkan satu lagi tahun untuk diri aku,
tapi ia berbeza dari tahun-tahun yang sudah... tahun lalu adalah memori tahun
sebelum itu adalah memori juga, namun satu pun tiada erti untuk aku meneruskan
nafas aku ini, aku bernafas hanyalah untuk aku dan untuk jiwaku saja... tiada apa,
tiada siapa, tiada benda, tiada aku didalam aku... hanyalah pedih dan luka yang
masih beku didalam, tiada siapa yang mengerti tentang jiwa hanyalah aku dan aku
disini seorang...

Aku pun kurang pasti apa yang aku nak post, hanya untuk menyatakan aku sudah genap
26 tahun... 26 tahun yang mungkin akan merubah aku, membentuk aku, menghargai aku,
mendalami aku dan pada 26 tahun ini aku merasakan sesuatu yang tidak pernah aku
rasakan selama ini...mungkinkah ia berlaku? mungkinkah ia terjadi? mungkinkah
ia terjawab segala persoalan aku selama ini? Ya! Ya! Ya! ia pasti akan terjadi! 26 tahun
akan membuka satu cerita yang baru untuk aku dan dia, cerita yang sama sekali berbeza
dari orang lain. cerita yang akan memberi keindahan, ketulusan dan perhatian... well,
its kinda late now, i better turn my brain n eyes off tomorrow ada ber bundle2 lagi work
nak kene siap... 26 of me, comes to gather all new fresh memory and life...
happy old day to me! satu, dua, tiga, *make a wish* yeay!yeay!yeay!

p/s: arigatou kamu ;-), anything let me know ok?

No comments: