I am a dreamer about you, I am a dreamer about myself, Although it is a nightmare for me to dream about you and myself

Saturday, June 03, 2006

Gembira@Happy@Ureshii

walaupon aku arnih kurang sehat tapi aku rase hepi sbab aku rase mcm sesuatu itu telah memberikan aku satu rase yang tak mungkin semua org dpt!
pada pepg yg best ini aku nak semue dunia rase happy and no war hahaha hari happy sedunia d-anjurkan oleh aku ;p

love=happy

peace=happy

decent=happy

honest=happy

smile=happy

but sometimes killing also make some people happy...that sucks and that is cruel... that is psychopath people no life and zero hapiness

watashiwa ureshii... omaesan ureshii... minshuu ureshii... yochi ureshii hai ;p

1 comment:

Anonymous said...

saya mintak maap bagi pihak virus demam saya yang telah menjangkiti anda... ampons!