I am a dreamer about you, I am a dreamer about myself, Although it is a nightmare for me to dream about you and myself

Friday, June 02, 2006

Arinih cam biase kehidupan aku bukak kedai pastuh tutup kedai... tp arinih aku tutup awal sbab customer sume tdo kot tak pon sume blk kpg holiday... life is a rotation that keeps repeat it again n again until we know what it wanted us to do whether gud or bad! But aku still aku yg aku kenali dulu menginginkan ape yang aku xlayak untuk aku nak...KENAPA!?!?!? haih mixed emotion la plak, biler aku dok sowang2 aku asyik memikirkan ape yg xkene dgn diri aku, adakah aku dicipta begini "I think god can explain"... da la dtambah ngan masalah nk dptkan tmpt intern serabut tol kapla aku nih it makes my head wanna explode like atomic bomb at HIROSHIMA, i need some thing to help me and relieve my pain and my problem inside... bleh jadik mental gak aku nih huh! im just sitting, waiting and wishing that my life would be better and better and super duper better hahaha ;) have a nice day

1 comment:

Anonymous said...

pentiru.
aku tules kat blog aku, bile aku dok sengsorg, aku asek pk bende yg bkn2. ko tiru aku :p
aku kate aku ske lagu splender tuh, ko kate ko ske gak.

aku minat jack johnson, ko kate tu ko. pastu ko quote lagu dia plak.

aper nih jack? ko ske aku ke? hikhikhik.