I am a dreamer about you, I am a dreamer about myself, Although it is a nightmare for me to dream about you and myself

Monday, November 05, 2007

Otak baru nak refresh akibat demam

Demam seharian memang ku rasakan seakan lumpuh
Tapi hari ini aku kembali beraksi (95%)...
Kembali ke tempat kerja yang penuh dengan kerja..
Yang bersepah-sepah macam nak kene panggil DBKL je,
MAK OI! terkejut aku di buatnyer,
Ada la akak ni kata ada "Mawi" perform kat bawah blok,
Menjerit-jerit cam anak dara! haih sabaq je laaa..
Semua akak2 dan makcik2 turun bawah nak tengok...
Mawi berjoget sambil nyayi... takpa laa tu hak diorang!
Diorang suke ape yang diorang nak,
Janji selagi diorang tak kacau aku, ok laa!!
Haih mana lak bos aku nih!?
Aku nak start key in data memerlukan authority card die,
Ni yang bosan ni dok kat kerusi sambil layan lagu..
Pastu berkhayal haha bukan layan pil khayal ok!!
Time keje pun sket lagi nk abes, pasni jumpa my bro...
Teman dia pi beli anak tikus kasi ular dia makan (BOA PYTHON)
Then pick up my sis kat school then off me to nilai...
Selamat hari isnin...

No comments: