I am a dreamer about you, I am a dreamer about myself, Although it is a nightmare for me to dream about you and myself

Monday, June 19, 2006

insomia

haha.. cam biase aku xtau nk wat ape mnunggu hari pagi tuk pi kijer, sambel2 minum "Ali Cafe" (hahaha) i look at back all the pictures that i kept... nostalgia, memories, happy, cheer, sad and so many things that pictures can give a meaning.. friendship, love one and sometimes enemy! ermm.. layan gak tgk photo2 kami bersame2 n having fun that makes me feel really mixed emotional..
so, arini best la sket nk pi kije coz ada co-pilot2 yg xbertauliah hehehe spt bobo, sajen & cdik(paddle pop) tapi da potong rambut da( mcm victor valdes tuh)wahwahwah! so arini xle sesepi slalu pi kije sbab ade org tumpang & yg penting xder ar nk bwk keter sampei nk membunuh diri sendiri hahaha... arap2 arini my boss dont push my paleotak to the limit cause im really lack of focus rite now! i hope so.. so may the 2nd week of internship begin...

p/s: KONICHIWA...

1 comment:

Anonymous said...

wah wah wah... sidek dah jadey valdes! kasi upgrade kah? heheheh..... hey selamat 2nd week intern and congrats coz brasil menang... aku keciwi Italy seri ngan USA.. aper daaaaaaaaaa! Czech republic pon leh beat USA..upset upset..

p/s: Ghana vs Czech Republic ar besh... psycho btol gol x masuk2 dan byk player dapat kad kuning x pasal2.. referee reject..